Åren kommer och går.

Mitt lov
Lovet har varit lugnt mestadels, jag har spelat i kyrkan två gånger med kära Fumiko, firat jul två gånger med olika delar av släkten och en gång bara med mor och far. Sen har jag varit i Sthlm och träffat några nära och kära, så roligt. I miss you all

Saker jag inte förstod föregående år och förmodligen inte kommer att förstå kommande år:

Vår katt Charlies besatthet över mina byrålådor

så fort jag har dragit ut en av lådorna för att ta något eller lägga i något mer kan hon sitta i flera minuter och stirra på de fascinerande trälådorna. Hon har lärt sig själv att dra ut lådorna, så oftast kan hon inte hålla sig utan drar ut dom. Då så sätter hon sig i antingen lådan och häver ut allt eller drar ut lådan så mycket att den flyger ner på golvet med ett stort brak. Då springer hon först och gömmer sig och sedan om ingen kommer och fördömer henne roar hon sig med innehållet i lådorna så som strumpor, trosor osv. och sprider dessa i hemmet.

Sen tog tankarna slut för den här gången men listan kommer nog att fyllas på.

image87




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback