Det börjar närma sig...

Idag har jag haft första riktiga repet inför examenskonserten, jag har också lyckats dra på mig en massiv förkylning. Det gick bra ändå, jag har så trevliga människor med så att jag lyckas nästan ignorera att jag har en förkylningsskalle på ungefär 1 1/2 IQ.
Den här förkylningen kommer inte så lägligt.. Jag önskar att mina dagar just nu bestod mer av arbete, övning och hänga med mina underbara arvikingar, men just nu består de mer av att jag försöker koncentrera mig på att andas. Men det går nog över snart.
 
Jag har också lite mer än en månad kvar här i Arvika, det känns som alldeles för kort tid. Hur ska jag hinna göra allting? Min "att göra-lista" växer mer och mer för varje dag som går. Ska jag verkligen flytta härifrån?
Det känns jättekonstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback