Schmåndag

Om det är något som jag intensivt saknar just nu så är det ljudet av prasslande löv i vinden. I min fantasi är det en vacker björk och man ser hur solljuset nästan tränger sig genom den massiva träkronan.

Men ute i verkligheten så är SMASK över och det var himla roligt och jag är stolt över att jag fick delta i två bidrag.
Jag har paljetter och glitter verkligen överallt.
Jag misstänker att mina ägodelar råkade befinna sig i mitten av glittermolnet som tog över vår loge timmarna innan showen. Mycket glitter och mycket glamour var det.
Jag skickar ut ett stort grattis till de underbart naturliga vinnarna ;)

Jag hittade några underbara bilder på min kamera som jag bara måste lägga ut, dom är iofs inte så nya eller vackert tagna men ooo så glad jag blir av dom.


Ett berg av mjukisar och ett underbart leende från Ylva.

 

På min handlingslista hittar jag konstiga tillägg ibland,

det är som om jag har bytt handstil och helt plötsligt måste köpa saker som jag inte behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback