Examenspaj

Jag är en hemlig spion.
Jag har en massa uppdrag som jag måste slutföra för att rädda diverse människor.
Dessa uppdrag leder till mycket springade i skogar och smyga in i kontorsbyggnader med förklädnad.
Uppdragen går om och om igen och jag lyckas ibland och misslyckas ibland.
Mitt i allt detta ska jag ta min lärarexamen.
Jag håller på och kämpar med mitt examensarbete men min handledare som är Robin Williams vill inte hjälpa mig utan han är en av de människor som jag får jaga och springa runt i skogar för att hitta.
Under allt detta och under min uppväxt har jag burit på en examens-gräddpaj. Denna paj var man tvungen att spara från det att man var liten till det att man tog examen, då skulle man äta/använda den.
Mitt i pajen var det ett konserverat körsbär som var väldigt viktigt. I en av versionerna av uppdragen var den en unge som snodde mitt körsbär. Vilket innebar att jag inte kunde ta min examen.
I den här drömmen som i kanske 75% av mina äventyrsdrömmer så kan jag hoppa, jag kan hoppa upp i luften och sväva. Inte riktigt som att flyga, men nästan. Men det är ingen som tror på mig i drömmen när jag visar.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Haha, du har så roliga drömmar! Jag är avis :)

2011-01-22 @ 20:01:04
URL: http://zuzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback