Hej världen!

Idag är det SMASK... Det ska bli så sjukt kul! Det är paljetter överallt i min lägenhet och de senaste två veckorna har jag haft låtarna på hjärnan.

Men istället för att sova eller göra mig i ordning eller göra vettiga saker sitter jag och tänker på en dröm jag hade i natt.
Emil och Erika hade lyckats göra ett embryo med hjälp av en fertilitetsklink, dom har försökt länge och nu hade det äntligen fungerat.
De skulle inte plantera in det framtida barnet riktigt än men för att de skulle kunna göra det senare var de tvunga att skapa det nu.
Erika kommer fram till mig och är överlycklig och visar mig miraklet (en hög med slime som hon har i ena handen), hon säger till mig att nu ska hon ju upp på scen. Väl på scenen hade hon tänkt berätta de goda nyheterna för Emil.

Så hon ger mig slimet och litar på att jag tar hand om den lilla tills hon är klar på scenen och har berättat för Emil. Jag sjabblar bort mig totalt och råkar göra allt möjligt som man inte ska göra med slimet, jag råkar tappa det i en soptunna med vassa saker i. Vätska rinner ur slimet när jag försöker bära en massa saker samtidigt och en liten leksaksgrävskopa av metall råkar smälta ihop med slimet.
För att sammanfatta det hela så känns det som om jag totalt sabbar barnet/slimet.
Så nu har jag en liten olustig känsla, men jag antar att den kommer att försvinna när paljetterna och lösögonfransarna åker på. Det är många bra bidrag i år och det känns som om att lite vad som helst kan hända poängmässigt. Speciellt nu när inte Larry är med längre.
Nu ska jag nog försöka äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: sosso

HAHA, sjukaste drömmen ever?! Läskig också :P

Ni var så braa och så snygga på smask!

2011-03-10 @ 13:20:53
URL: http://zuzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback