Hedemorabo

Nu är jag officiellt Hedemorabo. Lägenheten är full med flyttkartonger och nu börjar processen att hitta ett hem för alla prylar.
Jag tänkte visa lite hur mitt nya hem ser ut så här är lite bilder som jag tog på min förra hedemoratripp, då jag även hann med att hälsa på mina föräldrar och henna håret.
 
Hedemora centrum består till större delen av söta gränder och fina gamla hus, det finns till och med en
telefonkiosk kvar! Vi har även ett jättemysigt bibliotek runt hörnet från vår lägenhet.
 
 
 
 
 
 
     

Kommentarer
Postat av: Lylv

Hihi jag väljer att tro att du är julälskare trots dina argument... ;)

Vilka fina bilder! Hedemora ser så fint ut! Blir nästan lite arg på hur fint det är, för då kommer du säkert att fastna där. :P

Förresten, så var det intressant att du länkade till http://cila.blogg.se/skit på min blogg. Ville du verkligen att jag skulle se den sidan? ;)

Svar: Hehe, gör det du =) Haha xD, du kan ju alltid tänka på att var man är inte är lika viktigt som vem man är med. Nej, det var inte meningen xD. Det var blogg.se som gjorde det och jag vet inte hur man ändrar... Det är en gammal gammal testsida :P
Cissi

2012-10-17 @ 11:46:51
URL: http://lylv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback