knaprig?

Jag är lite för varm, lite för kall och lite crunchy...

Detta var mina första tankar när jag vaknade i morse, jag försöker fortfarande lista ut var jag var innan jag vaknade och vad som har läckt på min hjärna.
Igår satt jag med min nya last (supergod nostalgisaft) och sydde spännande scenkläder samtidigt som jag kollade på en riktigt dålig film.
Det är svårt att klippa rätt i tyg som bländar en kan jag tala om för er. Jag är riktigt osäker på om resultatet kommer att bli bärbart eller inte. Men det visar sig, det går inte direkt snabbt så det finns tid att reflektera och omvärdera.

Jag försöker tappert att igorera vad som händer utanför min fönster, det är vår, det är vår. Det spyr inte ner snö och det är inte jättekallt i min lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback