Våren

Här går det inte många knop inte... Men det känns som om våren är påväg och med det förhoppningsvis en dos med energi.
Just nu försöker jag ignorera mina läxor och förbereda mig så mkt jag kan inför årets SMASK. Mycket pyssel blir det med kostymer och många textrader, danssteg och melodislingor är satta på en konstant loop i mitt huvud.
Det ska bli kul att se hur det blir i slutändan. Jag måste även säga att jag är redigt nyfiken på hur de andra bidragen kommer att se ut och låta.

Något jag hoppas att våren kommer att sopa bort är sådana morgnar när man vaknar och möts av is på insidan av lägenhetsfönstren.

Så här såg det ut en morgon i vår fina lägenhet

 

Annat jag ser fram emot är ljuset och solen, trots min halvalbino/vampyr-soltålighet. Det finns få saker som framkallar totalt välbefinnande som en frukost i solen på balkongen.

Våren nu är du välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback