Nu är det inte sommarlov längre

Nu har sommarlovet varit slut ett bra tag.
Jag har stickat, organiserat, flyttat, klippt av 35cm hår och njutit av sällskapet av min nya fina sambo. 

Jag har även hunnit med att fylla år och allt möjligt skojigt.
Jag fick världens finaste present av min älskling som inkluderade en helg i deras stuga på västkusten. Jag fick en trerättersmiddag på Slussens pensionat och en konsert med Magnus Carlsson & The Moonray Quintet som trippelefterrätt.

Sen har det varit examenskonsert med två av mina favoriter. Där fick vi uppleva det ena efter det andra.

Jag ger konserten och kalaset fem av fem nystan.



Skolan är igång igen och kylan är tillbaka och jag försöker desperat att hinna med att sticka allt jag vill innan julafton, vilket inte är det lättaste. Men för att underlätta mitt bloggande och mitt stickande kommer jag snart med en häftig nyhet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback