Badkars dirigering

Jag är trött nu på att aldrig ha ork, tid och framförallt ro att göra mina läxor, så jag kom på den fiffiga idén att kombinera min nästan dagliga aktivitet med badkarsbad med vår senaste ensembleledningsläxa.
Jag hoppas på att den avslappnade attityden jag har i badkaret med tända ljus och bok ska bli ihopkopplad med dirigering, så jag slipper bli stel som en pinne eller vibrera när jag ska dirigera. :P
Jag har kollat lite på "The dogwhisperer" och där försöker han jämt att hundarna ska koppla något som de dittils har upplevt skrämmande med något positivt typ mat istället. Men jag gav upp matidén, av uppenbara skäl.
Hm... Jag kanske ska starta en skola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback