Blarotashoo

Wojhojhoj. En sån dag.
Jag har onödig och nödig panik över allt.
Trumpet, bas, kör, jobb, pengar, gehör, satslära, lärande, mat, sommaren, mitt slitna hår, min stökiga lgh, min trasiga och konstiga bil, mina vänners och mina föräldras liv, världekonomin, miljöförstöring, förstörda barn, djurplågeri, mina blommor, disk, tvätt, dammråttor, min konstiga dator, rynkor, celluliter, pengar, jobb, pengar, jobb,pengar, jobb, termisredovisningar, framtiden, det förflutna, luktande fötter och armhålor, torra armbågar, svältande människor, sjukt feta människor, diabetes, cancer, lupus, influensa, förkylning, kemisk lunginflammation, vanlig lunginflammation, MS, hjärt-och kärlsjukdomar, varför min profilbild överigen är borta, röstredovisning, mitt värkande lillfinger, hängbröst, skavsår, hårda hälar, körkonsert, läslogg, genuspedagogik, gnisslande stolar, damm bakom elementen, det faktum att bygeln på min favoritbh har gått av på något mystiskt sätt och att jag ska utveckla skägg.
Okej det kanske var lite överdrivet, men paniken regnar och regerar.

Dagen avslutades på det perfekta sättet kl 20.30 med nästan 2h kör med vår underbara körledare, om ni inte hör ironin så kolla hörseln.
Imorrn ska jag ha tråkigt i Karlstad på KAU's öppet hus.

Men jag lämnar er med några bilder från en trevlig lovdag då jag och Becka gick en promenad i solen och en ny bild på Lillasyster & Storebror, nu utan stöd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback