Konstigt.

Nu drömmer jag sådär konstigt igen...
Jag drömde att jag och Jesper bliv inbjudna i en hast till Sofie och Fredriks bröllop, vi sitter vid ett tydlig extra insatt bord längst ned i salen och Fredrik sitter och pratar med oss och verkar inte fatta att det är hans bröllop.
Efter en stund till så får vi reda på att Ylva, Nordh och ett gäng till Ingesundare har stuckit för att det tog så lång tid och skulle komma tillbaka på mottagningen.
Sen börjar bröllopslåten och några okända brudtärnor har silvriga säckklänningar, Fredrik ställler upp sig i början av gången och väntar. Sofie sätter på sig en tyllkjol på armen upp till armhålan, och det är tydligen inte hon som är bruden!
Skumt skumt

Nu är Lars in da house! Han har bestämt sig för att mina gardiner är en bra lekplats, det stora mysteriet nu är: vad finns under mina soffdynor?




Kommentarer
Postat av: Lylv

Haha! Du drömmer verkligen konstiga saker ofta! Varför drog jag ifrån bröllopet? Schysst kompis man kan vara.. :P



Åh, vad roligt att ha Lars på besök:)

2009-04-11 @ 16:45:02
Postat av: Anonym

haha, skumt xD

Bus-Lars! Har du honom hela lovet?

Kramkram

2009-04-12 @ 11:38:59
Postat av: Cissi

Nope =( han har dragit vidare till grönare vidder nu.

2009-04-12 @ 23:29:12
URL: http://cila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var mig en söt jävel. Jag bloggar nu på ettlitetaber.blogg.se



utan johan. bara sanna

2009-04-14 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback