Something, Not Sunlight

En sån dag. Usch, jag vill bara krypa ner i en grop och gömma mig.
Jag är så trött, jag hade ju extra körrep idag med M1-kören naaada energi.
Sen var det regn i luften så vi var inne... Prutt.
Men Agnes sa att jag är det enda som är bra med kören, det värmde, även om repet kändes lite floppaktigt.

Sen drömde jag om kattungar idag, jag var hemma i dalarna och vi hade fått tre kattungar, en hade två svansar med bollar längst ut. Jag var tvungen att välja en kattunge som fick leva, och jag tänkte jätteytligt, som man kanske skulle ha gjort när man var 8. Brr
Nej, jag längtar efter att få vila upp mig under lovet.

And they say "Hold on, after rain comes sun"
I think today, it's the other way around
every window holds a tiny light
take a look around, see what you might find...

(Mm David & the Citizens, de påminner mig om sommar.)


kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback