1:35

Jag har gjort det igen.

Jag drömde att jag och Nordh smög oss in på fiendernas militärbas/församlingshem/sjukhus/försäkringsbolag.

Vi smyger genom långa korridorer kantade med dörrar, bakom dörrarna sitter fienderna i massvis och konfererar.
Vi hittar ett tomt rum och försöker snabbt leta genom rummet, det knackar på dörren!
Vi slänger snabbt på oss två läkarrockar och öppnar dörren, personen kollar förskräckt på oss och stakar sig lite men sen säger han att han vill ha en läkarundersökning.
Vi börjar, han är väldigt bestämd om att han vill ha en försäkring som täcker bombolyckor, detta gör mig mycket misstänktsam. Personen smiter iväg när vi är vända åt andra hållet och jag blir orolig och kollar runt i rummet, jag hittar en bomb som ser ut som ett litet rör inuti ett stor rör, bomben är försedd med rörelsedetektorer. Vi vet att om vi lyfter eller rör bomben för att försöka desarmera den så kommer larmet ljuda och fienderna medvetengörs att vi är på deras territorium och beskylla oss för bombdådet. Vår väg tillbaka ut ur byggnaden är blockerad.

På bombtimern står det 1:35.

Kommentarer
Postat av: Nordh

Haha...

Fan vilken konstig dröm.. :D

Du får se till att drömma fortsättningen med så vi får veta hur det slutar.. :)

2009-08-30 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback