Defekt gen

Ibland funderar jag om inte en viss del av Sveriges kvinnor bär på en defekt gen.

Jag skulle nog gissa på att jag är aktiv bärare, den genen jag tänker på är burk-genen.
Vad är det annars som gör att kvinnor som jag går i butiker och tänker; - Vilket underbar burk. Oh titta därborta, en burk! Nämen, vilken söt liten ask.

Den praktiska sidan av mig som är djupt undanträngd i ett bortglömt hörn av mitt huvud ställer en tyst undran, vad ska du ha ytterligare en burk till, vad ska du ha i den?
Oftast vinner inte den sidan...




Kommentarer
Postat av: Nellie

Hahah! Jag känner mig så träffad!!! Det är ju helt knäppt egentligen, varför just burkar...jag går ju inte i spinn över andra förvaringsprylar, typ påsar? "ÅååH! Den påsen bara måstejag ha, fastän jag inte behöver den!"

2009-08-27 @ 08:30:52
Postat av: Emma

Haha! Har aldrig reflekterat över det förrut men det är ju så sant, känner igen mig även jag.



Tack så mycket för komplimangen på min blogg!

2009-08-28 @ 19:16:41
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback