Drömmar, söta drömmar

Nu har jag drömt igen....

Jag drömde att jag skulle hälsa på Geijerskolan och gick in i Lenngren, fast Lenngren var inte Lenngren utan som Folkparken på Rytmus. Jag frågade några killar som satt i en soffa om mitt gamla rum var ledigt, mitt gamla rum låg ungefär där mitt skåp var.
Sen så parkerade jag en skrotbil och sprang för att hinna med ett tåg, vi sprang (jag kommer inte ihåg vilka vi var) efter det åkande tåget och den bakersta vagnen stängde och låste sin dörr. Vi var nära att ge upp när den näst sista vagnen öppnade sin dörr och välkomnade oss in. Då gick vi in i en kyrka där vi skulle övernatta, Glömde jag nämna att jag var Jennifer Coolidge som spelade polisen i filmen som jag såg igår.
Mitt rum iaf i kyrkan var minimalt, det gick knappt att snurra, sen så gick det en ännu mindre trappa ner från mitt rum till en toalett.
Det låter alltid så skumt när man ska försöka beskriva drömmar...

Men nu är det iaf sommarlov, på torsdag åker vi iväg till spanien och jag njuter för fullt av solen och ledigheten. Just nu pumpas det lite nostalgi i form av New Decade ur mina högtalare.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Haha xD

Varför drömmer inte jag roliga drömmar också? xD

2009-06-08 @ 21:35:28
URL: http://jesgot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback