When winter comes, can spring be far behind?

Varför, varför, varför?
Jag vill ha vår! Ingen mer snö nu, det har snöat hela dagen.

Jag drömmer mycket nu, jag hade ännu en dröm med läskig underton i natt.
Spaniengänget inkl. mig själv satt i ett par soffor på en pub, Ylva var höggravid.
Efter en liten stund på den lilla puben med mycket ljud och blinkande lampor gick Ylvas vatten, jag försökte hjälpa till och försökte få tag på en telefon. Ylva sa med en erfaren och sträv röst att hon minsann klarar det själv utan nå fjoll.
Sanna sina ord efter förvånandsvärt kort tid av krystningar ploppade hon ut en underbart vacker liten bebis.
Ylva var fortfarande väldigt sträng och hård även fast det fanns kärlek i blicken, hon frågar om jag vill hålla detta lilla mirakel (en så söt unge har jag nog aldrig sett).
Jag tar emot barnet och håller det i mina armar, efter några sekunder skriker Ylva argt och jag kollar ner på bebisen som jag håller uppochner och som befinner sig i en plastpåse. Av ren rädsla och chock tappar jag barnet med huvudet före ner i golvet, sen vaknar jag av grannens ivriga borrande. Vad betyder allt detta?

Kommentarer
Postat av: Lylv

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Det var den bästa/värsta dröm jag hört om på länge! Men om jag nu skulle vara höggravid någon gång i mitt liv, så skulle det väl vara typiskt mig att tro att jag "klarar mig själv" :P



Jag undrar också varför det är DU o inte JAG som vill kväva barnet??

2009-03-27 @ 16:59:20
URL: http://lylv.blogg.se/
Postat av: sofie

Hahaha, ja det var stört alltså! Och vad hemskt! :(

2009-03-27 @ 22:25:54
URL: http://zuzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback