As time goes by

Har ni nångång haft en sådan natt då ni undrar vad det är för fel på er?

Jag hade nämligen haft en sån inatt.
Vad är det för fel när en människa inte ens kan få sina basic needs uppfyllda?
Jag insåg för många år sen att om jag har legat mer än 2h i sängen utan att somna kommer inte sömnen att infinna sig.
Det stora problemet är att jag har inte tid att vänta på att tröttheten ska sätta in innan jag går till sängs, eftersom det tar minst en timme för mig att somna. Därför ligger man där vissa nätter och bara räknar timmarna som flyger förbi och inser att om jag somnar precis nu så kommer jag få sova 5h, 3h, 1h och tillslut 10min innan väckarklockan ringer.
Det är förjävligt att gå upp på morgonen då.

En positiv sak jag har just insett att spotify fungerar på min nyfunna vän, en bärbar dator anno 2000. Det är nästan patetiskt att det funkar bättre på denna än på min gamla.

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback