Tatueringar!

Drömdagboken fortsätter...

Inatt drömde jag att jag hade införskaffat tatueringsutrustning och firade genom att tatuera mig själv.
Jag hade tatuerat vad jag tyckte var sjukt snygga tatueringar på snygga stället det var säkert över 15st, jag var så glad och nöjd över mig själv. Sen träffade jag en kompis (nu minns jag inte vem) som informerade mig vilka fula grejer jag hade gjort. Jag hade bland annat tatuerat ett streck eller om det var en kedja längs med hela käklinjen, min kompis utbrast Varför har du tatuerat in skägg?
Då såg jag min kropp på ett helt annat sätt och slogs av tanken, jag måste stå ut med detta resten av mitt liv.
Vad har jag gjort?


Kommentarer
Postat av: sosso

Hahaha, sjuk dröm :P

Men annars tycker jag att det var en bra idé, införskaffa grejer och bli en tatuerare så kan vi göra konst ^^

2009-05-10 @ 10:38:28
URL: http://zuzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback