Ograciös

Jag står lutad mot mitt balkongräcke och det är sommar, jag är helt topless. Det går folk nedanför.
Jag tänker - Det är lugnt, ingen ser mig. Jag befinner mig ju ändå 1 1/2 våning upp. (min lägenhet hade förflyttat sig en halv våning ner)
Men jag sjunker ändå ner lite, och tänker att räcket kommer skyla mig ifall nån har ovanligt bra syn, problemet är att de område jag vill skydda hamnar liksom i utrymmet mellan räcket och plankorna som hindrar folk från att trilla ner.
Då ser jag att en av mina klasskamrater står nedanför balkongen och kollar upp på mig, det tar några långa dyrbara sekunder innan jag kommer på att han faktiskt ser mer än vad jag vill. Så jag försöker värdigt ta mig in i lägenheten, vilket jag misslyckats med. Jag är inte ens graciös i mina drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback