Vatten, vatten och vatten.

Topp 3 saker som man inte vill ska hända på en dag/sin födelsedag:

3. Regnet öser ner när man har tvättid.

2. Stopp i golvbrunnen under badkaret, som resulterar i en 5cm djup sjö
som sprider sig över hela badrumsgolvet.

1. Tvättmaskinen får minnesförlust och glömmer hur man tömmer ur vattnet.

Efter min incident i tvättstugan då tvättmaskinen spydde ut tonvis med vatten över både mig och golvet, spenderade jag många varma minuter i den ångande lokalen, jag är så glad att jag hade två trevliga tvättkamrater som hindrade mig från att gå bärserk.
Jag har insett att min födelsedag inte är en turdag för någon.

Men mitt kalas var jätteroligt, så många fina människor kom och dom tog med sig så fina presenter som en ölryggsäck, barnmat (mild thaigryta), huvudmassör, en heldag med gänget, vattenpipa från dalarna (en bytta messmör med sugrör och cigarr), iste, disktrasa med en dalahäst på, blommor, champinjoner i burk och mycket otroligt trevligt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback