Grisar som är flygande pungråttor.

Jag har tre bröder, vi är fyrlingar. Vi ska rensa ut vårat gamla hus som ligger alldeles vid Siljans strand.
Jag går in och blir varnad för insekterna som finns överallt, de kryper in under skinnet och tar över dig.
Jag tar det hela med en klackspark och tänker att det är nog inte så farligt.
När jag kommer in ser jag en gammal kasse som är fylld med mina gamla favoritleksaker, jag blir väldigt glad och springer fram dit. Men kassen är inte bara fylld med mina gamla leksaker utan också små mal-liknande insekter.
Jag får en vision när en av dessa hemskheter kryper in under min hud så jag springer därifrån.
När jag har kommit ut ser jag ett gäng flygande pungråttor som flyger förbi mig och förvandlas till tre underbara griskultingar. 
Är det någon som kan tolka nåt djupt ur denna dröm?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback