proud cissi

Jag har varit väldigt oeffektiv den här helgen eller väldigt effektiv beroende på hur man ser på det hela.
På min födelsedag fick jag ett datorspel som är baserad på en film i min enorma samling av halvbra filmer.
Gåvan är baserad på ett eller flera internskämt och har orsakat mig lite huvudbry.
Filmen ifråga är The Spiderwick Chronicles och är en barn/ungdomsfilm, men den innehåller vissa element som "upprör" mig.
Jag som aldrig har spelat några sådana här spel överhuvudtaget har mött vissa svårigheter under spelets gång och fastnat mer än en gång. Men tack och lov så har jag vänner som kan hjälpa en när man har tappat bort sin sten.
Mitt senaste problem var att jag var fast i en labyrint i väggarna i ett hus, jag kan ju tillägga att jag på 3mån har lyckats slutföra hela 6% av detta barnspel inställd på "easy".
Igår så lyckades jag hitta ut ur väggen med min sten säkert i förvar och jag började min resa UTANFÖR huset, cirkeln och gården. Nu har jag avklarat 18% av spelet och är i och för sig nu fast övanför ett stenbrott men jag har tagit mig nånstans i alla fall. Jag är stolt och ska när mina ögon och nerver har återhämtat sig fortsätta försöka ta mig ner i stenbrottet, kanske lyckas jag om ytterligare 3månader.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Bra jobbat kompis! =)

Kram

2011-01-16 @ 20:26:56
Postat av: Lylv

Way to go!! Undrar just vem som har gett dig den fantastiska presenten... ;)

2011-01-17 @ 20:19:28
URL: http://lylv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback